archforum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Molim za malu pomoc u vezi AutoCAD-a

4 posters

Ići dole

Molim za malu pomoc u vezi AutoCAD-a Empty Molim za malu pomoc u vezi AutoCAD-a

Počalji  caza Ned Sep 07, 2008 9:42 am

Bivshi sam student arhitekture a nisam toliko radio u AutoCAD-u,a vole bih vishe da nauchim,zna li neko od vas koja je dobra kniga za uchenje na autocad-u (naziv knjige pisac i gde moze da se nabavi)?

hvala puno unapred. Spasoje Krunic RULEZ !!!1 Very Happy

caza

Broj poruka : 1
Datum upisa : 07.09.2008

Nazad na vrh Ići dole

Molim za malu pomoc u vezi AutoCAD-a Empty Re: Molim za malu pomoc u vezi AutoCAD-a

Počalji  neboja Ned Sep 07, 2008 1:10 pm

hehe.... spasoje rules.... heh Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

znas kako..... odes u knjizaru i kupish knjigu za ACAD za verziju koju koristis.... sve su iste.....
ili sednes i radis.... nece ti trebati puno, dok ne udjes u fazon.... ali stvarno..... a i help u Cad-u je vrh! Wink
neboja
neboja

Broj poruka : 1
Godina : 42
Datum upisa : 04.09.2008

Nazad na vrh Ići dole

Molim za malu pomoc u vezi AutoCAD-a Empty Re: Molim za malu pomoc u vezi AutoCAD-a

Počalji  Lazar Pon Sep 08, 2008 1:25 am

imas da nadjes na ulici da kupis disk osnovnog kursa *2d CAD mislim da se zove skola ANIMA ili tako nesto ja sam taj koristio... jeste da je za neki stariji CAD ali osnovne funkcije koje koristis su 95% iste posle su finese koje sam otkrivas. Dakle disk ima nasnimljene casove za CAD i to sve po oblastima mislim da bi ti to extra odgovaralo

Lazar
Admin

Broj poruka : 121
Datum upisa : 26.10.2007

https://arch.serbianforum.info

Nazad na vrh Ići dole

Počalji  Guardian Sub Sep 27, 2008 4:03 pm

Ja sam kupio knjigu AutoCAD 2008 2d osnove, čini mi se da je dobra! Izdaje je neka izdavačka kuća sa preporukom Autodesk (firma koja proizvodi AUtoCAD). Nivo knjige je osnovni-napredni (bar tako piše)!

Guardian

Broj poruka : 2